joi, 5 iulie 2012

Ce se afla in geanta mea?






Eu am o geanta cam pt un anotimp,deci schimb una la 3 luni,iar in ultimul timp am ales-o pe acesta care e tare incapatoare si e dreguta,pt mine.
In perioada aceasta calduroasa tin cu mine :
  1. ochelari de soare
  2. servetele umede
  3. un evantai 
  4. o sticla de apa
In general tin cu mine ce se vede:
  • chei
  • portofel
  • telefon si husa cu ursulet :*
  • o agenda
  • un mic "penar" in care tin:
  1. ace de siguranta
  2. 2pixuri
  3. un creion cu guma si ascutitoare
  4. un stick
  5. o linie de 15 cm(de obicei pt scoala,asa in timpul liber tin doar un pix)
  • si un portfard in care tin:
  1. o oglinda cu dischete demachiante si o perie compacta
  2. un deodorant mic
  3. un lac de unghii
  4. un creion de buze si unul de ochi
  5. un balsam
  6. un rimel si un corector
  7. o crema de fata si demachiant (in cutia de NIVEA,imi place sa reciclez lucruri)
  8. 2 plasturi(sper ca am scris corect....)
  9. o trusa cu :o pensula de blending mica,un aplicator cu buretel,o unghera,o pesneta si niste betisoare de ureche
Sper ca v-a placut si ca nu vi s-a parut ceva ,nu stiu... plictisitor,neadecvat,neinteresant....Va pwp:* si v-a urma un tag cu niste intrebari in week-end.


Un comentariu:

  1. Imi place portfardul e tare dragalas:)
    Am facut si eu un post cu geanta mea :, daca te tenteaza am pus un link direct http://irihoneysland.blogspot.ro/2012/07/tag-whats-in-your-bag.html\

    RăspundețiȘtergere