miercuri, 13 iunie 2012

Go-Go de la Kallos

Astazi,am incercat sa schimb putin registrul si sa postez informatii utile pt fete....legate de beauty: primul subiect pe ordinea de zi este: gama GoGo de la Kallos. Am descoperit de curand(acum vreo 2 saptamani)4 produse incredibile: Aceasta gama contine 5 produse dintre care eu am doar 4: 1.gelul de dus relaxant:care asigura o piele moale pe care o hidrateaza si devine catifelata,iar mirsul de piersica rezista pana la 12 ore(opinia mea); 2.un gel mic de par; 3.mini-setul ,cum il numesc eu, format din sampon,balsam si masca de par:toate sunt pentru par deteriorat,uscat si despicat . Acest mini-set lasa parul matasos,moale si lucios,si ce imi place e ca functioneaza foarte bine,la mine chiar a dat roade dupa 4 spalari. Au un miros de piersica si raportul calitate-pret este rasturnat,deoarece calitatea este super pentru pretul produselor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu