miercuri, 4 iulie 2012

NOTD:AMERICAN FLAG




Buna,asa cum v-am promis azi voi face un notd,sper ca va place si in imaginile de mai jos am sa va arat si cum se realizeaza.Acest model de unghii este creat in cinstea zilei nationale a Americii. 


  VEI AVEA NEVOIE DE:  
  1. un intaritor de unghii:Catherine Arley 03
  2. un lac transparent(aici,300 gabrini-elegant)
  3. un rosu,eu nu am avut si l-am inlocuit cu 443 natty
  4. un alb ,nu va sfatuiesc sa folositi ce am folosit eu:104 golden rose 
  5.  un albastru inchis sidefat/metalic :rapsodi 346.                                                                          

 

  • Incepe cu unghiile curate.
  • Picteaza-ti unghiile :una alba,una ablastra.
  • Apoi,cu o pensula subtire ,sau daca ai precizie ,cu pensula ojei fa urmatoarele modele:pe unghiile albe traseaza orizontal dungi rosii,iar pe unghiile albastre fa niste picatele(acestea reprezentand stelele de pe steagul american)
  • oh,da si daca "ai dat pe langa" sterge usor cu un betigas imbibat in dizolvant de unghii.    Pwp:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu