duminică, 10 februarie 2013

Haul Avon

Salutare!

Din cate am observat ,timpul anul acesta a trecut,parca,mult mai repede decat de obicei,adica suntem in 10.02.13 si craciunul,parca abia a trecut...dar,sa vedem produsele pe care le-am achizitionat ieri de la Avon(am mai dat comanda si noua bb cream  de la ei,dar reprezentanta mea nu mi-a adus-o ,asa ca .... poate la comanda viitoare am s-o iau,nu spun ceva sigur).Ah si era sa uit!Am sa postez in fiecare saptamana macar o data ,pentru ca trebuie sa scriu sa termin cartea mea si am si scoala pe deasupra!



 Am luat un rimel superschock si un creion negru cremos(pe care mi-l doream de mult)si 2 corectoare :unul pentru cosuri din gama clearskin si altul din gama colortrend.

Sper ca v-a placut!Va pup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu