miercuri, 27 februarie 2013

Colectia mea de parfumuri

Colectia mea de parfumuri:

  •  Cosmos Luca Bossi :Este un parfum foarte placut pentru primavara,dar mie imi place sa-l port si iarna.(l-am primit in decembrie....)
  •  De la Cuba Xenium am primit un mic "soc" am cautat pe internet si scria ca este un parfum barbatesc cu arome de mosc,dar... din nou l-am primit cadou si il purtam asta toaman in geanta.Nu stiam ca este un parfum barbatesc ,dar mie mi-a placut!
  • Nu stiu sigur numele parfumurilor din poza alaturata,pentru ca am aruncat cutii si pe sticle nu scrie. 
Oricum,in perioada asta tin in geanta sticluta mica cu parfum de la Nina Ricci.
                                                  
  • Miss Anna Cherie,Courage homme,Sassy sunt 3parfumuri care imi plac.....dar din nou se pare ca ,cel rosu,este de barbati!!!Offf ,oricum toate parfumurile gresite sunt primite...

  • Ultimele,dar nu cele din urma sunt :Moss,Cuba for woman si scentini de la Avon.

3 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult toate parfumurile dar in special cel galben din a 3-a fotografie si cel mov din a 4-a fotografie sun super.cel mai tare blog.pwp Alee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumurile astea au un miros apartee speciala vi le recomnad;)) daca va plac si voua esentele tari :o3

    RăspundețiȘtergere