marți, 30 aprilie 2013

Favoritele lunii aprilie 2013

Salutare!

Stiu,stiu ca nu am mai postat de ceva vreme,dar este o perioada din ce in ce mai aglomerata.
Acum ca mini-vacanta de Pasti e pe drum mi-a dat prilejul sa va arat favoritele lunii acesteia.
Sper ca va plac si nu uitati sa-mi aratati asta printr-un like :*.
  Machiajul preferat pentru aceasta luna de primavara a fost unul destul de colorat->
Cerceii si colierul sunt de la Avon si sincera sa fiu...am purtat colierul de vreo 5-6 ori,insa cerceii nici o data deoarece nu mi se par bine ganditi...va spun mai multe in urmatoarea postare:)




 Am invatat in ultimele luni sa fac bratarile prieteniei si de atunci nu ma mai dezlipesc de ele...




 Putinele produse de make-up au fost cele din imagine...
 Iar lectura preferata a fost:
 Din punctul meu de vedere,atunci cand citesti cartile fara sa le analizezi,ai impresia ca motivul lor sunt pt a distrage cititorul de la cotidian,de a ilustra o poveste de dragoste...,o poveste de succes...,nu realizezi ca scopul lor e de a  crea un profil psihologic personajelor...un conflict interior ...etc











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu