miercuri, 3 aprilie 2013

Sa vorbim despre...

Vopsirea/nuntarea parului(in cazul meu ,lung)



Dupa cum v-am promis,ma revansez cu un articol(desi,e cam mult spus...) despre vopsirea/nuntarea   parului lung.


 Va voi vorbi despre produsele pe care le-am folosit eu in perioada 09/12/12-02/04/13.
De ce spun asta?Parul meu a suferit o mica "schimbare" la data de 09.12 anul trecut:
mi-am facut breton ,nu eram obisnuita cu el , atunci il tineam mai mult prins si abia asteptam sa creasca la loc.
Nu a fost primul experiment la care parul meu (de aprox.95 de cm) a fost supus:(.
Pe douazeci martie l-am facut ombre cu blond:


 Verisoara mea,l-a vopsit :prima oara l-a decolorat ,apoi a pus nuanta 100-Palette:
 alaturi de un oxidant de 12 de la Kallos si cam asta a fost rezultatul...


 Apoi la o saptamana si jumatate ...dupa o dorinta mai veche l-am vopsit roscat.
cu :
                                                               
 
 



 Ca sa aveti asa un mic before and after...










 Rezultatul a fost un violet... si voi incerca sa va rin la curent cu schimbarile care apar in legatura cu nuantatorul ...sper sa revin la culoarea mea repede:( ,abia astept sa treaca cele 10-12 spalari sa vad daca revin la culoarea mea naturala...TINETI-MI PUMNII!!



Pana data viitoare ,va pup:*. 




2 comentarii: