luni, 1 aprilie 2013

Favoritele lunii martie 2013

 Salutare!Stiu ca am lipsit vreo 2 saptamani,dar ca sa ma revansez am in minte 2 idei de postari,un haul si un review,insa va fi surpriza!


 La categoria "lectura favorita" intra o drama a 2 tineri a caror poveste de iubire este neinteleasa si din cauza conditiei sociale diferite,acestia se despart.Este vorba despre:"Dama cu camelii" a lui Al.Dumas fiul.Tot luna acesata am citit (recitit ,mai exact)si :Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi a lui Camil Petrescu,o poveste de dragoste,care se incheie printr-un divort.
 Am renuntat putin la sampoanele de la Avon si am incercat samponul Ultra Doux alaturi de balsamul repaire and shine de la Garnier.


 Ca spray-uri am folosit Dove original si Avon naturals cu zmeura si hibiscus(la cat l-am folosit nu pot sa cred ca inca mai am atat in el).



Ca farduri am folosit un bej si un branz(mai toata luna),am folosit un creion alb si unul auriu,foarte mult,am mai utilizat un corector de la Avon Colortrend si un balsam de buze cu miere de albine.

Un comentariu: